FAQ

Ofte stillede spørgsmål

- Kan jeg bruge min lægehenvisning hos dig?

Ja, jeg har et ydernummer og tager imod lægehenvisninger. 

På grund af mange henvendelser og lang ventetid, er det i perioder nødvendigt at lukke for tilgang af nye klienter. 

Det fremgår altid af hjemmesiden, om der er åbent / lukket for nye forløb.

- Kan jeg starte et forløb hos dig uden lægehenvisning?

Ja, du er velkommen til at henvende dig uden lægehenvisning. Der er mulighed for at betale for et forløb privat eller via sundhedsforsikring, fagforening el.l. 

Er du medlem af Sygeforsikringen "danmark", har du mulighed for tilskud til psykologbehandling. 

- Hvor lang ventetid har du?

Ventetiden varierer. 

Hold øje med fanen "Ventetider" her på hjemmesiden eller www.sundhed.dk

Det er ikke muligt at blive skrevet op på venteliste.

- Kan jeg få en akut tid?

Nej, ved behov for akut hjælp skal du kontakte egen læge, lægevagten eller Psykiatrisk Akutmodtagelse.

- Hvordan betaler jeg?

Du kan betale med MobilePay i slutningen af samtalen eller via bankoverførsel umiddelbart efter samtalen. 

MobilePay: 116136

Bankoverførsel: Kreditbanken / reg. nr. 7930 / kontonr. 1553842

Det er ikke muligt at betale med kreditkort eller kontanter.